İÇİŞLERİ BAKAN YARDIMCIMIZ MEHMET SAĞLAM’I ADANA’MIZIN YENİ VE ESKİ VALİSİ BİRLİKTE ZİYARET ETTİ…
İÇİŞLERİ BAKAN YARDIMCIMIZ MEHMET SAĞLAM'I ADANA'MIZIN YENİ VE ESKİ VALİSİ BİRLİKTE ZİYARET ETTİ...
Konuya Dair, Adana Valimiz Yavuz Selim KÖŞGER'in Yaptığı Paylaşımında Şu Sözler Yer Aldı; "Adana’da hizmet bayrağını devredeceğim değerli meslektaşım Sayın Mustafa Yavuz ile İçişleri Bakan Yardımcımız Sayın Mehmet Sağlam’ı ziyaret ettik.
Nazik kabulleri ve yeni görevimize dair bizlere ilettiği güzel temennileri için Sayın Bakan Yardımcımıza teşekkür ediyorum."